Oktober tar sitt slut.

Jaha ja, då är oktober snart slut, fasiken vad kallt det är ute nu!

Vinterjackan är redan på, det har kommit snöflingor en dag... till o med! REDAN!

Förr förra veckan unnade jag mig ett par fodrade vinterskor, dom var helt okej, men förra veckan såg jag ett par fodrade basketkängor på reklamen på tv, vad gjorde jag dagen efter må tro?! Ja ni listar säkert ut de =D jag är iaf helnöjd! Men så idag så, kunde ja inte hålla fingrarna i styr, var tvungen o ringa min mor om ett godkännande innan jag kunde åka ner på stan o köpa mitt 3:e par vinterskor, känns alltid bättre när jag har hennes godkännande, vilket jag fick, för jag var så bra med mitt sparande förra månaden! =D Så nu har jag mina skor, nu lovar jag att inte köpa nå mer skor detta år... hm... näe, det håller aldrig, okej för hela november då! de kan jag lova ! =)

Annars har jag varit ganska duktig med att inte köpa kläder denna månad och förra( tror jag) men det är ju så ROLIGT! =D vilken känsla! I loooooove! <3

Funderar om jag antingen ska inhandla mig ett köksbord med 6 stolar, ELLER om jag ska inhandla en hallbänk.. står å velar nu vad det ska bli. Satsar jag på köksbord, kan jag bjuda hem tjejerna innom kort, men satsar jag på hallbänken så är min hall is tort sätt klar! Och dessutom kan jag dölja det mina odågor till katter , har förstört på min tapet*mummel*

Vilket dilemma hörrni! Synd om mig.
 Blev tillfrågad om jag ville jobba denna helgen, eller rättare sagt den 30:e utöver mitt helgschema, har inte riktigt bestämt mig ännu om jag känenr för det, pengarna är inte ens så de känns i plånboken, och det blir en lång slitig dag med storstäd av två olika maskiner som ska köras, skuras o poleras. Tror inte ritkigt jag känner mig manad, när jag snart ska jobba helg endå så. Men känner mig såå taskig som inte hjälper Kerstin då... men vi i gruppen är ju trotts allt 7 st , borde vara nån mer än jag som kan hjälpa till ibland också! Inte alltid jag, ska jag ha dåligt samvete ? =/

Näe nu ska jag slänga mig i duschen, sen sätta mig vid köksbordet och skissa på min tavla som jag ska skapa =)

Hörs när vi hörs, ses när vi ses!

ciaoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback